vrijdag 22 april 2011

Drakenbloed en/of drakenpoep

Vandaag moest ik naar een verjaardag van een vriendin. Ik kon maar geen cadeau bedenken. Ook zo'n Nederlands ritueel om een cadeautje mee te nemen bij een verjaardag. In Engeland geven ze geen cadeaus maar een birthday card.
Enfin, ik bedacht mij dat ik misschien bij de rituelenwinkel op de Bijlmerdreef een mooi cadeau kon kopen.
Toen herinnerde ik mij het drakenbloed, soms heeft men het over drakenpoep. Het drakenbloed is oorspronkelijk een hars van een exotische palmboom en heeft een typische
rokerige en mysterieuze geur. De rituelenwinkel verkoopt deze als wierook en het beschermt je zodra je het ontsteekt. Ik heb er een wierookhouder bijgekocht en ging opgetogen naar de verjaardag van de vriendin.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten