vrijdag 6 mei 2011

Reiki

Wij zijn hard aan het werk in de gymzaal van het CEC ZO om het monumentale kunstwerk, dat een half jaar in het atrium blijft hangen, op tijd af te krijgen. Dat brengt ook kleine lichamelijke ongemakken met zich mee. Zo had Nynke vandaag vreselijke hoofdpijn.
Mirjam, die bij het CEC werkt, voelde, toen ze naast Nynke stond, haar handen heel warm worden. 'Dat is een teken dat ik de energie, die overal om ons heen is, door moet geven. Als ik merk dat iemand daar voor open staat dan kan ik, door oplegging van mijn handen het lichaam behandelen. Iedereen kan het leren en als iedereen reiki zou beoefenen zou je geen oorlogen of narigheid in de wereld hebben. Dit beschouw ik als mijn ritueel: het doorgeven van energie.'
Een half uur na de behandeling was Nynke weer helemaal de oude.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten